Marketing z bazą danych

Konkursy i loterie

Masowa wysyłka dla sieci handlowych

Pakowanie i wysyłka materiałów

Budowanie baz danych

Oddział logistyczny

Bazy danych na wagę złota

Relacja z Retail Marketing Forum

Słabości cyfrowego marketingu cz. 1-3

Słabości cyfrowego marketingu cz. 1-3   1.AUTOMAT TO NIE CZŁOWIEK Wytrawni marketerzy i sprzedawcy wiedzą, że duża baza danych klientów to dowód na ich mistrzostwo, wytrwałość, innowacyjność oraz trafny wybór agencji marketingu bezpośredniego. Im lepszą bazę danych osobowych razem zbudują, tym mają lepszą wiedzę o klientach. A to jest klucz do innowacyjności i odniesienia sukcesu […]

Słabości cyfrowego marketingu cz. 4-5

Słabości cyfrowego marketingu cz. 4-5   4.DIGITAL MOŻE ZAWIEŚĆ BEZ REALU Drukowanie, pakowanie, foliowanie, wysyłka listów – brzmi banalnie prosto, ale tak nie jest. Marketing bezpośredni w postaci tradycyjnej przesyłki pocztowej, rozmowy telefonicznej czy katalogu produktów jest bardziej wyrafinowanym docieraniem do klientów. W USA ma ponad 100 lat i nadal ma się tam dobrze. W […]

Ochrona danych osobowych

ABC OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W MARKETINGU ZGODNIE Z RODO Obecnie marketing bezpośredni to bardzo dynamiczna branża i z reguły firmy często testują i zmieniają agencje. Nowe media, aplikacje mobilne, social media, interaktywne www – to wszystko dominuje komunikację marketingową z klientami, a specjaliści od nowych technologii są dziś rozchwytywani. I dobrze, że rynek się rozwija, […]

Marketing bezpośredni z bazą danych

MARKETING BEZPOŚREDNI Z BAZĄ DANYCH Masowa wysyłka listów reklamowych, wysyłanie newslettera, e-mailingów, organizacja konkursów, pakowanie i wysyłka nagród wiążą się z administrowaniem danymi osobowymi i najczęściej w takiej sytuacji potrzebna jest wyspecjalizowana agencja marketinowa i procesor spełniający wymogi RODO. Dlaczego?   NOWE PRAWO – Procesor RODO Od 25 maja 2018 roku na terenie Unii Europejskiej […]

Moda na legalne zbieranie danych

Moda na legalne zbieranie danych   WSZYSTKICH NAS OPANOWAŁA MODA NA ZBIERANIE DANYCH O KLIENTACH. ROBIMY TO W INTERNECIE, W SKLEPACH I PRZEZ RÓŻNORODNE AKCJE MARKETINGOWE. CHCEMY LEPIEJ POZNAĆ POTRZEBY KLIENTÓW I PRZYGOTOWAĆ NASZĄ OFERTĘ SPECJALNIE DLA NICH.   Sprawa wydaje się oczywista – przy dużej podaży towarów i usług trzeba bardziej zabiegać o klientów, […]

Kreatywne handlowanie to wyzwanie

Kreatywne handlowanie to wyzwanie   Wysokie standardy sprzedaży to ciągle ideał, do którego dążymy w Polsce, ale nie dajmy się równocześnie „zawiesić” na działaniach, które powielane i słabo marketingowo przygotowane nie przynoszą sprzedawcom spodziewanych korzyści.   W Polsce działa już ponad kilkaset centrów handlowych, a do tego dochodzą coraz chętniej odnawiane ulice handlowe, które w […]

Zbierajmy dane na przyszłość

Zbierajmy dane na przyszłość   LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ Z WŁASNĄ BAZĄ DANYCH KLIENTÓW Marketing bezpośredni powstał w XIX wieku w USA. Do dziś opiera się na bazie danych klientów i bezpośrednim sposobie dotarcia do odbiorcy, a Internet bardzo to ułatwia. Po wejściu w życie RODO większość firm nadal w różny sposób zbiera dane osobowe klientów. Ale […]

Dane klienta w centrum uwagi

Dane klienta w centrum uwagi Zdobycie lojalności klienta, posiadanie jego danych osobowych do kontaktu i możliwość zbierania dalszych informacji o jego preferencjach zakupowych to dla marketingu wiedza bezcenna. Na rynku nie brakuje nowych technologii, jednak za mało jest strategicznego myślenia o potencjale i wykorzystywaniu baz danych Według prognoz w 2016 roku na świecie będzie działać […]