Konfekcjonowanie, pakowanie, masowa wysyłka listów i nagród

DCN Direct. Marketing z bazą danych

Co to jest

Fulfilment

Fulfilment – pakowanie i masowa wysyłka listów bywa dla firm dużym wysiłkiem logistycznym. Dlatego w odpowiedzi na taką potrzebę na rynku outsourcingowym powstały specjalistyczne usługi zarządzania korespondencją masową. Zapewnia to klientowi np. zaplecze magazynowe, druk materiałów, foliowanie, obsługę zwrotów pocztowych czy reklamacji. Specjalnie przeszkolony zespół DCN Direct odpowiada za cały proces związany z konfekcjonowaniem materiałów, począwszy od przygotowania harmonogramu prac, po zbudowanie niezbędnych relacji biznesowych z partnerami zewnętrznymi (drukarnia, poczta, kurier).

Pocztowa przesyłka marketingowa zawierająca prezent bądź różnego typu materiał reklamowy powinna wyróżniać się nie tylko przemyślaną zawartością i merytorycznym przekazem, ale także porządnym opakowaniem. W DCN Direct doskonale rozumiemy te priorytety i dokładamy wszelkich starań, by wysyłka listów przebiegała terminowo, a każde pakowanie czy foliowanie przesyłki dla odbiorcy odbywało się z dużą starannością. Wzmacnia to pozytywny wizerunek firm naszych klientów w oczach konsumentów.

Co oferujemy?

Konfekcjonowanie – foliowanie – wysyłka

Agencja marketingu zintegrowanego

Usługa pakowania,
foliowania i masowej
wysyłki listów

Jeśli zamierzasz wysłać nagrody, próbki lub przesyłki reklamowe pocztą i zastanawiasz się, czy chcesz trudzić się sam czy też lepiej zdecydować się na fullfillment i outsourcing, to zasięgnij więcej informacji o:

  • kosztach planowanych działań,
  • sposobie pakowania, foliowania, adresowania,
  • drukowaniu i personalizacji listów przewodnich,
  • zakupie odpowiednich kopert, kartonów, tub,
  • planach dystrybucji druków adresowych i bezadresowych na terenie całej Polski,
  • wysyłce pocztowej i kurierskiej,
  • skutecznej ochronie danych osobowych w marketingu zgodnej z RODO.
dcn-konfekcjonowanie
Agencja marketingowa Warszawa

Korespondencja masowa i foliowanie

Korespondencja masowa to wyzwanie. Utrzymanie wysokich standardów procesów pakowania i wysyłki korespondencji masowej wymaga dużych nakładów czasu i zaangażowania ludzi. Dlatego też wybór fulfillmentu i oddelegowanie takich zadań jak pakowanie, foliowanie i wysyłka listów pozwalają zoptymalizować czas i koszty. Nawiązanie współpracy z profesjonalistami daje gwarancję, że wszystkie działania zostaną przeprowadzone płynnie i z dbałością o szczegóły.

W agencji DCN Direct w pakowaniu każdej przesyłki marketingowej koncentrujemy się na jej jak najlepszym zabezpieczeniu, w związku z czym stosujemy solidne koperty, opakowania kartonowe i tuby. Z kolei przesyłki marketingowe np. katalogi i pudełka z materiałami zbiorczymi poddajemy foliowaniu. Foliowanie jest rozwiązaniem pozwalającym uzyskać nie tylko widoczne walory estetyczne, ale przede wszystkim usztywnienie i trwałość papieru. Warto skorzystać z tej opcji, jeśli zależy nam, by przygotowana korespondencja masowa nie uległa w trakcie transportu zamoknięciu czy pognieceniu.