Konfekcjonowanie, pakowanie, masowa wysyłka listów i nagród

DCN Direct. Marketing z bazą danych

Co to jest

Fulfilment

Fulfilment – pakowanie i masowa wysyłka listów bywa dla firm dużym wysiłkiem logistycznym. Dlatego w odpowiedzi na taką potrzebę na rynku outsourcingowym powstały specjalistyczne usługi zarządzania korespondencją masową. Zapewnia to klientowi np. zaplecze magazynowe, druk materiałów, foliowanie, obsługę zwrotów pocztowych czy reklamacji. Specjalnie przeszkolony zespół DCN Direct odpowiada za cały proces związany z konfekcjonowaniem materiałów, począwszy od przygotowania harmonogramu prac, po zbudowanie niezbędnych relacji biznesowych z partnerami zewnętrznymi (drukarnia, poczta, kurier).

Pocztowa przesyłka marketingowa zawierająca prezent bądź różnego typu materiał reklamowy powinna wyróżniać się nie tylko przemyślaną zawartością i merytorycznym przekazem, ale także porządnym opakowaniem. W DCN Direct doskonale rozumiemy te priorytety i dokładamy wszelkich starań, by wysyłka listów przebiegała terminowo, a każde pakowanie czy foliowanie przesyłki dla odbiorcy odbywało się z dużą starannością. Wzmacnia to pozytywny wizerunek firm naszych klientów w oczach konsumentów.

Co oferujemy?

Konfekcjonowanie – foliowanie – wysyłka

Agencja marketingu zintegrowanego

Usługa pakowania,
foliowania i masowej
wysyłki listów

Jeśli zamierzasz wysłać nagrody, próbki lub przesyłki reklamowe pocztą i zastanawiasz się, czy chcesz trudzić się sam czy też lepiej zdecydować się na fullfillment i outsourcing, to zasięgnij więcej informacji o:

  • kosztach planowanych działań,
  • sposobie pakowania, foliowania, adresowania,
  • drukowaniu i personalizacji listów przewodnich,
  • zakupie odpowiednich kopert, kartonów, tub,
  • planach dystrybucji druków adresowych i bezadresowych na terenie całej Polski,
  • wysyłce pocztowej i kurierskiej,
  • skutecznej ochronie danych osobowych w marketingu zgodnej z RODO.
dcn-konfekcjonowanie
Agencja marketingowa Warszawa

Korespondencja masowa i foliowanie

Korespondencja masowa to wyzwanie. Utrzymanie wysokich standardów procesów pakowania i wysyłki korespondencji masowej wymaga dużych nakładów czasu i zaangażowania ludzi. Dlatego też wybór fulfillmentu i oddelegowanie takich zadań jak pakowanie, foliowanie i wysyłka listów pozwalają zoptymalizować czas i koszty. Nawiązanie współpracy z profesjonalistami daje gwarancję, że wszystkie działania zostaną przeprowadzone płynnie i z dbałością o szczegóły.

W agencji DCN Direct w pakowaniu każdej przesyłki marketingowej koncentrujemy się na jej jak najlepszym zabezpieczeniu, w związku z czym stosujemy solidne koperty, opakowania kartonowe i tuby. Z kolei przesyłki marketingowe np. katalogi i pudełka z materiałami zbiorczymi poddajemy foliowaniu. Foliowanie jest rozwiązaniem pozwalającym uzyskać nie tylko widoczne walory estetyczne, ale przede wszystkim usztywnienie i trwałość papieru. Warto skorzystać z tej opcji, jeśli zależy nam, by przygotowana korespondencja masowa nie uległa w trakcie transportu zamoknięciu czy pognieceniu.

Masowa wysyłka listów

Prowadzenie korespondencji masowej w firmie to wyzwanie. Wymaga odpowiednich nakładów: pochłania wiele godzin pracy, angażuje dodatkowo zespół i powoduje konieczność wdrożenia RODO w przedsiębiorstwie. Dlatego zdecydowana większość firm potrzebujących systematycznej masowej wysyłki listów wykorzystuje outsourcing.

Masowa wysyłka listów w ofercie DCN Direct obejmuje kompleksowe czynności przygotowawcze i logistyczne zgodne z RODO. Prowadzimy całościową obsługę kampanii korespondencyjnych. Zajmujemy się drukowaniem materiałów, personalizacją listów, adresowaniem, pakowaniem do kopert oraz wysyłką do odbiorcy końcowego za pomocą kanałów pocztowych lub przesyłek kurierskich. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu I przemyślanym rozwiązaniom logistycznym zapewniamy optymalizację całego procesu. Generujemy dla klientów przede wszystkim dużą oszczędność czasu, która nie byłaby możliwa przy działaniu na własną rękę. Przesyłki reklamowe urozmaicają komunikację marketingową z kluczowymi klientami i podnoszą prestiż nadawcy w oczach odbiorcy. Są bardziej widoczne i rozpoznawalne niż masowe e-mailingi. Firmy stosują też masowe wysyłki listów w ramach swoich programów lojalnościowych – to tylko jedne z przykładów na zastosowanie masowej korespondencji. Oferta obsługi różnych akcji promocyjnych przez agencję DCN Direct Warszawa jest wzbogacona listowymi przesyłkami marketingowymi. To skuteczne narzędzie wsparcia działalności reklamowej wielu biznesów.

Przesyłki reklamowe

Dobre postrzeganie i skuteczność przesyłek reklamowych rozsyłanych jednocześnie do przynajmniej kilkuset adresatów wciąż uzasadnia ten rodzaj inwestycji firm w promocję. Przesyłka marketingowa zawiera najczęściej identyczne materiały marketingowe np. katalogi czy próbki, które są rozsyłane do szerszej grupy odbiorców. Przesłanką do wysyłania materiałów marketingowych staje się często zapisanie klienta na newsletter, wprowadzenie danych adresowych na etapie zamówień z jednoczesnym wyrażeniem zgody na marketing, czy jakikolwiek inny sposób możliwości wykorzystania danych osobowych klienta do celów promocyjnych. Przesyłki reklamowe obejmują często wiele stron tekstów i materiałów, które należy zaadresować i rozesłać w uzgodnionym czasie. W agencji DCN Direct skupiamy się na estetycznym przygotowaniu materiałów i dotrzymaniu terminu wysyłki. Uwzględniamy również indywidualne potrzeby czy sugestie klienta odnośnie sposobu lub typu opakowania zbiorczego. Nie wszystkie pakiety z artykułami reklamowymi zawierają materiały papierowe. Na przykład przy wysyłce nagród niektóre przesyłki wymagają innego typu opakowania zbiorczego, dostosowanego do zawartości.

Dlatego dobrze jest, jesli konfekcjonowanie produktów do masowej wysyłki pakietów reklamowych wykonuje firma, która ma doświadczenie w tym zakresie, a także przestrzega zasad RODO przy przetwarzaniu danych osobowych.