In Aktualności

DZIEŃ PRZEDSIĘBIORCY

W Polsce 21 czerwca to Dzień Przedsiębiorcy. Czyli i nasz też!
Od ponad 20 lat idziemy razem przez biznesowy świat usług marketingowych B2B z naszą firmą DCN Direct – agencją btl.

WNIOSKI BIZNESOWE Z NASZEJ AGENCJI BTL

  1. Razem jest raźniej i bezpieczniej
  2. Wyzbyłyśmy się kompleksów względem dużych firm i korporacji
  3. Współpraca z kobietami i mężczyznami, starszymi i młodymi może być tak samo merytoryczna i przyjacielska
  4. Lojalność i przyjaźń popłacają
  5. Pieczołowicie dbamy o finanse firmowe i osobiste
  6. Żyjemy i pracujemy na własnych warunkach, ale umiemy być elastyczne
  7. Jak dotąd pokonujemy wszystkie przeszkody i działamy dalej
  8. Będą kolejne rocznice DCN Direct, nowe projekty dla klientów i zgrana praca zespołowa!

ZADANIA AGENCJI MARKETINGU ZINTEGROWANEGO

W DCN Direct od samego początku stawialiśmy na rozwój usług związanych z logistyczną obsługą stałej komunikacji firm z ich odbiorcami. Jest to możliwe i powszechne dzięki takim akcjom marketingu bezpośredniego jak:

Atutem zespołu agencji btl DCN Direct jest doświadczenie – dziesiątki różnych akcji, które obsługujemy nieustannie od 1999 roku. Klienci cenią nasze kompetencje, elastyczność, zgrany zespół oraz udzielają nam rekomendacji. Pracują z nami znane marki, które cenią sobie wypracowane przez nas standardy efektywnego współdziałania. I ciągle dołączają do nas firmy, które:

  • potrzebują terminowych wysyłek pocztowych
  • chcą ulepszyć proces pakowania i wysyłki
  • potrzebują outsourcingu.

Jeżeli nie możesz czegoś wysłać cyfrowo, nasza agencja marketingu zintegrowanego DCN Direct zapakuje i wyśle to sprawnie tradycyjną pocztą!

ONLINE CZY OFFLINE?

Dzięki Internetowi i mediom społecznościowym direct mail czyli bezpośrednia komunikacja z odbiorcami stała się powszechna i na pierwszy rzut oka łatwa. Dlatego kusi marketerów. Stąd popularność email marketingu dla firm, akcji sms, newsletterów. Dzięki nowym technologiom direct marketing jest coraz popularniejszy.

Ale są firmy, które równolegle do działań online chcą także w inny sposób przyciągać uwagę konsumentów. Organizują promocje sprzedaży, konkursy, loterie, wysyłają materiały reklamowe pocztą. Dlaczego to robią, skoro komunikacja elektroniczna jest łatwiejsza?

Każdy marketer wie, że sposób komunikowania się zależy od specyfiki i potrzeb grupy odbiorców. Po co wysyłać do kogoś e-maila, jeśli nie zagląda do skrzynki i nie czyta tych wiadomości? Lepiej do takiej osoby zadzwonić albo wysłać list zwykłą pocztą. Konkurs w social mediach obejmuje tylko klientów, którzy mają aktywne konta. A co z resztą, bo nie wszyscy mają konta? Albo je mają, ale nie wchodzą na nie, nie śledzą innych i nie piszą postów.

BAZY DANYCH KLIENTÓW

Niezależnie od wyboru kanału komunikacji większość akcji marketingowych łączy się z powstawaniem bazy danych osobowych klientów. A bazy danych wymagają profesjonalnego przetwarzania i ochrony danych np. zgodnie z RODO, ale nie tylko. Są jeszcze prawa konsumenckie, telekomunikacyjne, o grach losowych. Każda organizacja akcji promocyjnej dla marki to kompilacja różnych działań i procedur w oparciu o odpowiednie ustawy. Bo marketing to dziś obszar interdyscyplinarny, wymaga rozległej wiedzy i łączenia wielu kompetencji.

Dlatego trzeba rozważnie wybierać agencję marketingową, bo to ona poprzez różne działania reprezentuje Twoją Markę na rynku. Przy szukaniu partnera warto zwrócić uwagę na poziom obsługi Ciebie jako klienta, na relacje i standardy, jakie panują w agencji. To wiele mówi o tym, jak w przyszłości może wyglądać Wasza współpraca. Jak agencja będzie promowała Twoją Markę i wpływała na jej odbiór wśród klientów.

Usługi marketingowe są coraz częściej do siebie podobne (e-marketing), dlatego klienci porównują głównie poziom cen. Jednak jak już się zdecydują na agencję, kupią usługę i poznają poziom obsługi, wtedy mogą dodatkowo docenić jej kompetencje i doświadczenie. Cena stanowi wtedy już mniejszą wagę przy podejmowaniu kolejnej decyzji o współpracy.

BADANIA RYNKU VS. WŁASNA OCENA SYTUACJI

Komunikacja cyfrowa zdominowała marketing. Ale czy wszyscy konsumenci to entuzjaści smartfonów, mediów społecznościowych i technologii? Jedno to interesować się trendami i nowinkami. Ale drugie to rzesze zabieganych i zestresowanych ludzi, którzy nie mają czasu oraz potrzeby na uczenia się internetu.

Polska zajmuje 24. miejsce w UE w rankingu poziomu zaawansowania cyfrowego (wg raportu Digital Economy and Society Index – DESI 2021). Jesteśmy przed Grekami, Bułgarami i Rumunami. Wynik, który nie imponuje. Trzeba też uwzględnić  rosnąca przestępczość w sieci.

Co to wszystko znaczy dla marketerów? Wyzwania. Poszukiwania. Przemyślenia.

Na pewno marketerów i przedsiębiorców łączą potrzeba ciągłego rozwoju, wykorzystywania wiedzy i dążenia do osiągania lepszych wyników.

Tak staramy się właśnie postępować w naszej agencji btl DCN Direct.

Beata Horodniczy i Lidia Mosionek – zarząd