Po bolesnych restrykcjach związanych z koronawirusem pomału wracamy do pracy i działań marketingowych. Agencje marketingu zintegrowanego także! Póki co konsumenci odpoczęli od natłoku treści promocyjnych. Zapewne część z nich bardzo się ucieszy z powrotu do starych zwyczajów i akcji promocyjnych jak organizacja konkursów, emailmarketing, masowa wysyłka listów.
Powrót do normalności nie będzie szybki, bo niektóre zachowania i potrzeby konsumenckie się zmieniły lub zmniejszyły, a większość branż ucierpiała finansowo.
Pomału jednak wracamy do planowania i realizacji akcji budujących ruch jak np. organizacja konkursów dla firm, obsługa loterii promocyjnych, konfekcjonowanie towarów, wysyłki nagród i wysyłki pocztowe. Chociaż niektóre projekty zostały kosztowo zoptymalizowane, to wizerunkowo firmy chcą pokazać swoim klientom troskę, zainteresowanie i dostosowanie się do trudnej sytuacji rynkowej.
Brak działań marketingowych i reklamowych może dobić sprzedaż. W kryzysowych czasach opłaca się szukać tańszych rozwiązań oraz postawić na doświadczoną i sprawdzoną agencję marketingową, która zagwarantuje ciągłość dostaw i satysfakcjonujący poziom usług.
#organizacjakonkursówdlafirm #obsługaloteriipromocyjnych #pakowanieprzesyłek #masowawysyłkalistów #przetwarzaniedanychosobowych