Na czym polega

Organizacja loterii i konkursów promocyjnych

Przedsiębiorstwa coraz częściej decydują się na powierzanie organizacji loterii promocyjnej zewnętrznym firmom np. agencjom marketingowym, żeby mieć pewność, że wszystko jest dopracowane w najmniejszym szczególe. DCN Direct zajmuje się kompleksowym przygotowaniem i obsługą loterii promocyjnych, a także organizacją akcji promocyjnych, obsługą programów lojalnościowych oraz konkursów promocyjnych. Zapewniamy naszym klientom sprawną realizację loterii promocyjnej, przestrzegając przy tym wielu prawnych obwarowań.

Organizacja loterii promocyjnej

Agencja marketingowa DCN Direct dba też o skuteczną ochronę danych osobowych konsumentów i przetwarza dane osobowe tak, aby organizacja konkursów promocyjnych przebiegała zgodnie z prawem. Profesjonalna obsługa loterii promocyjnej to szereg większych i mniejszych działań o różnym stopniu odpowiedzialności i zakresie, które prowadzą do pomyślnego zakończenia i sukcesu akcji. DCN Direct już od wielu lat doradza, tworzy kosztorysy i uczy mechanizmów, jakimi rządzi się organizacja loterii promocyjnej. W ogóle organizacja akcji promocyjnych w marketingu bezpośrednim wymaga wielu róznorodnych kompetencji, pozwalających zadowolić zleceniodawcę i konsumentów jedocześnie. Jeśli potrzebne Ci wsparcie w tym zakresie – zgłoś się do nas i dołącz do naszych zadowolonych klientów!

Chcesz zlecić przygotowanie lub realizację loterii promocyjnej lub konkursu promocyjnego i poszukujesz kogoś, kto Ci doradzi, skosztorysuje, podpowie mechanizm akcji?

Potrzebujesz więcej informacji o:

  • kosztach planowanych akcji
  • mechanizmach i regulaminach promocji (konkursy promocyjne, loteria promocyjna)
  • wymaganych w Ministerstwie Finansów dokumentach do loterii promocyjnej
  • programach komputerowych dedykowanych konkretnym akcjom (liczenie punktów, aktywności itd.)
  • obsłudze infolinii dla konsumentów
  • posiedzeniach jury w konkursach promocyjnych
  • akcjach z wykorzystaniem skrytki pocztowej
  • wprowadzaniu danych z kuponów do bazy
  • procedurze załatwiania reklamacji
  • magazynowaniu, pakowaniu nagród i ich wysyłce
  • skutecznej ochronie danych osobowych w marketingu bezpośrednim
Skuteczna

Organizacja loterii promocyjnej i konkursów promocyjnych

Aby zainteresować konsumentów ofertą, działy marketingu przygotowują różnorodne akcje. Oprócz programów lojalnościowych, kart rabatowych, newsletterów popularne jest organizowanie konkursów i loterii promocyjnych. Podczas tych wydarzeń zbierane są dane osobowe klientów, z których powstają marketingowe bazy danych. Obecnie warto łączyć ze sobą różne kanały komunikacji marketingowej. Bazowanie na jednym kanale powoduje znudzenie konsumenta, co przy dużej częstotliwości może prowadzić do niechęci i negatywnego postrzegania produktu czy marki. Łączenie ze sobą marketingu elektronicznego z tradycyjnym, w tym organizacja loterii i konkursów promocyjnych, wysyłka ciekawych w formie przesyłek pocztowych z drobnymi upominkami wprowadza element pozytywnego zaskoczenia konsumenta. Zwiększa postrzeganie marki i przekłada się na większą lojalność oraz efekt końcowy loterii promocyjnej i konkursów promocyjnych.

Organizując loterie i konkursy promocyjne warto zwrócić uwagę na różnice wynikające z mechanizmu między konkursem a loterią. Czasami z opisu akcji nie wynika jasno jaki jest to rodzaj promocji. Podstawą każdej akcji jest czytelny dla konsumenta regulamin. Należy w nim unikać klauzul abuzywnych czyli zapisów naruszających prawa konsumentów i niedozwolonych przez UOKiK.