Na czym polega

Organizacja loterii i konkursów promocyjnych

Przedsiębiorstwa coraz częściej decydują się na powierzanie organizacji loterii promocyjnej zewnętrznym firmom np. agencjom marketingowym, żeby mieć pewność, że wszystko jest dopracowane w najmniejszym szczególe. DCN Direct zajmuje się kompleksowym przygotowaniem i obsługą loterii promocyjnych, a także organizacją akcji promocyjnych, obsługą programów lojalnościowych oraz konkursów promocyjnych. Zapewniamy naszym klientom sprawną realizację loterii promocyjnej, przestrzegając przy tym wielu prawnych obwarowań.

Organizacja loterii promocyjnej

Agencja marketingowa DCN Direct dba też o skuteczną ochronę danych osobowych konsumentów i przetwarza dane osobowe tak, aby organizacja konkursów promocyjnych przebiegała zgodnie z prawem. Profesjonalna obsługa loterii promocyjnej to szereg większych i mniejszych działań o różnym stopniu odpowiedzialności i zakresie, które prowadzą do pomyślnego zakończenia i sukcesu akcji. DCN Direct już od wielu lat doradza, tworzy kosztorysy i uczy mechanizmów, jakimi rządzi się organizacja loterii promocyjnej. W ogóle organizacja akcji promocyjnych w marketingu bezpośrednim wymaga wielu róznorodnych kompetencji, pozwalających zadowolić zleceniodawcę i konsumentów jedocześnie. Jeśli potrzebne Ci wsparcie w tym zakresie – zgłoś się do nas i dołącz do naszych zadowolonych klientów!

Chcesz zlecić przygotowanie lub realizację loterii promocyjnej lub konkursu promocyjnego i poszukujesz kogoś, kto Ci doradzi, skosztorysuje, podpowie mechanizm akcji?

Potrzebujesz więcej informacji o:

  • kosztach planowanych akcji
  • mechanizmach i regulaminach promocji (konkursy promocyjne, loteria promocyjna)
  • wymaganych w Ministerstwie Finansów dokumentach do loterii promocyjnej
  • programach komputerowych dedykowanych konkretnym akcjom (liczenie punktów, aktywności itd.)
  • obsłudze infolinii dla konsumentów
  • posiedzeniach jury w konkursach promocyjnych
  • akcjach z wykorzystaniem skrytki pocztowej
  • wprowadzaniu danych z kuponów do bazy
  • procedurze załatwiania reklamacji
  • magazynowaniu, pakowaniu nagród i ich wysyłce
  • skutecznej ochronie danych osobowych w marketingu bezpośrednim
Skuteczna

Organizacja loterii promocyjnej i konkursów promocyjnych

Aby zainteresować konsumentów ofertą, działy marketingu przygotowują różnorodne akcje. Oprócz programów lojalnościowych, kart rabatowych, newsletterów popularne jest organizowanie konkursów i loterii promocyjnych. Podczas tych wydarzeń zbierane są dane osobowe klientów, z których powstają marketingowe bazy danych. Obecnie warto łączyć ze sobą różne kanały komunikacji marketingowej. Bazowanie na jednym kanale powoduje znudzenie konsumenta, co przy dużej częstotliwości może prowadzić do niechęci i negatywnego postrzegania produktu czy marki. Łączenie ze sobą marketingu elektronicznego z tradycyjnym, w tym organizacja loterii i konkursów promocyjnych, wysyłka ciekawych w formie przesyłek pocztowych z drobnymi upominkami wprowadza element pozytywnego zaskoczenia konsumenta. Zwiększa postrzeganie marki i przekłada się na większą lojalność oraz efekt końcowy loterii promocyjnej i konkursów promocyjnych.

Organizując loterie i konkursy promocyjne warto zwrócić uwagę na różnice wynikające z mechanizmu między konkursem a loterią. Czasami z opisu akcji nie wynika jasno jaki jest to rodzaj promocji. Podstawą każdej akcji jest czytelny dla konsumenta regulamin. Należy w nim unikać klauzul abuzywnych czyli zapisów naruszających prawa konsumentów i niedozwolonych przez UOKiK.

Profesjonalna organizacja akcji promocyjnych

Marketing bezpośredni/BTL jest ponadczasowy!

Kampanie promocyjne przede wszystkim mają na celu wypromowanie produktu lub usługi poprzez dotarcie do potencjalnych klientów. Promocja sprzedaży, konkurs, loteria czy organizacja akcji promocyjnych mają przyciągać uwagę konsumentów, którzy dostrzegają w tym szansę na własne korzyści oraz pozytywne doświadczenie z marką. To są dobrze znane, sprawdzone sposoby, aby marka stała się rozpoznawalna i była kojarzona z właściwym obszarem działalności. Organizację promocji czy konkursów dobrze zlecić wprawionym firmom marketingowym jak agencja DCN Direct. Stawiamy na elastyczną współpracę, terminowość, solidność. W pracy kierujemy się wiedzą, współpracą zespołową oraz pasją. Przychodzą do nas też klienci już z istniejącą kreacją i strategią, ale potrzebują wsparcia doświadczonego partnera w realizacji promocji.

Organizacja akcji promocyjnych to czas mobilizacji i wytężonej pracy. Dlatego pomagamy naszym klientom przebyć ten czas bez zbędnego stresu i naporu koniecznych działań. Dajemy skuteczne wsparcie w weryfikowaniu zgłoszeń, dowodów zakupu, regulaminowych wymogów. Wysyłamy powiadomienia do zwycięzców. Pakujemy i wysyłamy nagrody.

Uwalniamy też naszych klientów od naporu e-maili i telefonów. Załatwimy reklamacje. Przy okazji organizacji akcji promocyjnych warto pomysleć o zbieraniu własnej bazy danych konsumentów. Agencja DCN Direct specjalizuje się również w przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z RODO.

Organizacja konkursów – sprawdzone sposoby

Akcje promocyjne zazwyczaj można przypisać do jednej z czterech kategorii. Bardzo dużą popularnością cieszy się sprzedaż premiowa, czyli akcje typu „kup określoną liczbę produktów, a najtańszy dostaniesz gratis / w niższej cenie”. To rozwiązanie stosowane najczęściej przez sklepy, które w ten sposób chcą zwiększyć średnią wartość koszyka. W przypadku sklepów dobrym sposobem na pozyskanie nowych klientów są także loterie, w których losem jest rachunek za zakupy. Konkretne produkty można natomiast promować za pomocą konkursów. Atrakcyjna nagroda i minimalny wysiłek, jaki nabywca będzie musiał podjąć dla potencjalnych korzyści, zachęcą go do kupna produktu umożliwiającego udział. Istnieje też prawdopodobieństwo, że nazwa marki utrwali się w jego pamięci i będzie kupował jej wyroby także po zakończeniu promocji. To samo na celu ma rozdawanie darmowych produktów lub ich próbek. Nasza firma zajmuje się organizacją akcji promocyjnych każdego z tych czterech rodzajów. Naszą mocną stroną jest techniczna obsługa takich akcji. Agencja  DCN Direct podpowie też jaki regulamin konkursu czy loterii lepiej się sprawdzi, w jaki sposób optymalnie zapakować i wysłać nagrody, jak zbierać bazy konsumenckie i przestrzegać RODO, jak optymalizować koszty akcji, druku materiałów itp.Za nami setki różnych akcji i wiele lat doświadczeń. Dołącz i TY!