Email marketing dla firm

Dobrej jakości marketingowe bazy danych i bazy konsumenckie są tym, czego firmy potrzebują, aby prowadzić skuteczną kamuniakcję marketingową. Niektóre z przedsiębiorstw decydują się na zakup baz danych, choć znacznie bardziej efektywne jest tworzenie własnych zbiorów pochodzących z loterii promocyjnych, konkursów promocyjnych i akcji mailingowych. Zdajemy sobie sprawę, ile dodatkowej pracy potrzeba do stworzenia oraz późniejszej obsługi baz danych. Ale pracę tę możesz powierzyć specjalistom!

akcje-sms-dcn-direct
Co zyskujesz?

Dzięki profesjonalnemu wsparciu nasi klienci mogą budować lepsze bazy danych dające przewagę konkurencyjną.

Mailing elektroniczny dla firm

Dzisiaj dominuje zwyczaj zbierania tylko adresu e-mail do mailingu. Zbieranie samych adresów e-mail pozornie wydaje się najbardziej opłacalne, gdyż można uzyskać szybki przyrost danych do bazy, jednak nie zawsze potwierdza się w dalszej komunikacji wiarygodność i jakość takich danych jak np. maja-bzz@.., karolinka7815@…pl, ksiezniczka1986@…pl. Rzadko firmy zbierają numery telefonu, bardzo rzadko adres zamieszkania konsumenta. Towarzyszy temu również brak jakichkolwiek danych o preferencjach konsumentów. Wybór głównie wirtualnej komunikacji marketingowej (mailing) redukuje koszty, ale i coraz częściej obniża efektywność tych działań. Współpraca głównie z firmami internetowymi z reguły nie przekłada się na większą dbałość o zbierane dane osobowe, wprowadzanie danych do bazy i ich ochronę.

Firma DCN Direct zapewnia ochronę danych osobowych zgodnie z zaleceniami RODO. Dzielimy się z naszymi klientami doświadczeniem i wiedzą na temat danych osobowych i przetwarzania danych osobowych. Doradzamy w zakresie przydatnych ustaw: o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zbieranie danych poprzez WWW, mailingi), o grach hazardowych (przy organizacji loterii promocyjnych). Pomagamy klientom w realizacji zaplanowanej komunikacji marketingowej takiej jak mailing, smsing, pakowanie, foliowanie, masowa wysyłka listów.

Coraz częściej zakup bazy danych zastępowany jest tworzeniem własnej bazy danych.