www.dcn.pl - dla Ciebie Najlepszy marketing
dcn direct
ul. Goworowska 6B
03-353 Warszawa

Loterie – konkursy - programy lojalnościowe

Chcesz zlecić przygotowanie lub realizację akcji i poszukujesz kogoś, kto Ci doradzi, skosztorysuje, podpowie mechanizm konkursu?

 

Potrzebujesz więcej informacji o:

- kosztach planowanych akcji

- mechanizmach i regulaminach promocji

- wymaganych w Ministerstwie Finansów dokumentach do loterii

- programach komputerowych dedykowanych konkretnym akcjom (liczenie punktów, aktywności itd.)

- obsłudze infolinii dla konsumentów

- posiedzeniach jury w konkursach

- akcjach z wykorzystaniem skrytki pocztowej

- wprowadzaniu danych z kuponów do bazy

- procedurze załatwiania reklamacji

- magazynowaniu nagród i ich wysyłce

- skutecznej ochronie danych osobowych w marketingu

 

Zgłoś się do DCN DIRECT - specjalizujemy się w tym od lat! Nasz numer to 22 832.40.51...54

 

Organizacja loterii i konkursów

Aby zainteresować konsumentów ofertą, działy marketingu przygotowują różnorodne akcje. Oprócz programów lojalnościowych, kart rabatowych, newsletterów popularne jest organizowanie konkursów i loterii. Podczas tych wydarzeń zbierane są dane osobowe klientów, z których powstają marketingowe bazy danych. Obecnie warto łączyć ze sobą różne kanały komunikacji marketingowej. Bazowanie na jednym kanale powoduje znudzenie konsumenta, co przy dużej częstotliwości może prowadzić do niechęci i negatywnego postrzegania produktu czy marki. Łączenie ze sobą marketingu elektronicznego z  tradycyjnym, w tym organizacja loterii i konkursów, wysyłka ciekawych w formie przesyłek pocztowych z drobnymi upominkami wprowadza element pozytywnego zaskoczenia konsumenta, zwiększa postrzeganie marki i przekłada się na większą lojalność.


Organizując akcje promocyjne warto zwrócić uwagę na różnice wynikające z mechanizmu między konkursem a loterią. Czasami z opisu akcji nie wynika jasno jaki jest to rodzaj promocji. Podstawą każdej akcji jest czytelny dla konsumenta regulamin. Należy w nim unikać klauzul abuzywnych czyli zapisów naruszających prawa konsumentów i niedozwolonych przez UOKiK.

 

Jeśli jesteś zainteresowany nawiązaniem współpracy z DCN Direct, to prosimy o uzupełnienie poniższego formularza kontaktowego

Telefon
Email
Branża
Treść
2009 - 2015 dcn direct   •    All rights reserved
MTWeb   •    powered by mtCMS