Marketingowe bazy danych

DCN Direct. Marketing z bazą danych

dcn_3_205x280-1_fb

Pomoc w zarządzaniu bazami danych konsumentów

Od wielu lat pomagamy firmom nie tylko w komunikacji marketingowej, ale też w tworzeniu marketingowych baz danych. Także w procedurach związanych z ochroną danych osobowych i przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO (RODO dane osobowe). Do naszych zadań należy też obsługa akcji mailingowych, w tym również przygotowanie i wysyłka mailingu, smsingu, masowa wysyłka listów, pakowanie i foliowanie.

Chciałbyś rozwijać swój biznes nie przez zakup baz danych, ale dzięki tworzeniu własnej bazy na podstawie kuponów i formularzy elektronicznych, danych z portali społecznościowych zgodnie z RODO? Coraz więcej firm decyduje się na taki krok. Jesteśmy od lat wyspecjalizowani w tematyce wprowadzania i ochrony danych osobowych.

Chcesz sprawdzić czy Twoja baza danych nie zawiera duplikatów i błędnych rekordów? Chcesz chronić dane osobowe konsumentów zgodnie z prawem i zaleceniami RODO? Myślisz o profesjonalnym mailingu?

Potrzebujesz więcej informacji o:

  • prawnym statusie swojej bazy
  • możliwościach przetwarzania danych osobowych
  • polityce ochrony danych osobowych
  • sprawnym wprowadzaniu danych z kuponów i ankiet
  • archiwizacji danych (wersja papierowa, elektroniczna, nagrania audio)
  • deduplikacji, standaryzacji, segmentacji danych
  • szybkim mailingu
  • aplikacji www do zdalnej obsługi bazy danych
  • o działaniach marketingu interaktywnego (mailingi, konkursy on-line, www)
  • kosztach planowanych działań
  • skutecznej ochronie danych osobowych w komunikacji marketingowej
  • Standaryzacja zapisu danych

Standaryzacja danych

Bazy danych są elementem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania zarówno większych przedsiębiorstw, jak i małych firm. Odpowiednio przygotowane umożliwiają posortowanie potrzebnych danych, skracając czas poszukiwania informacji. Problem tworzy się w momencie, gdy mamy takich baz już kilkanaście i chcielibyśmy połączyć je w jedną, spójną całość. Pomoże w tym standaryzacja danych, która uporządkuje dane w taki sposób, by tworzyły jednolity zapis. Usługa ta pozwala nie tylko zebrać określone informacje w jednym miejscu, ale też poprawić błędne zapisy i usunąć zduplikowane treści. Standaryzacja danych wykorzystuje reguły rządzące językiem polskim.

Standaryzacja zapisu danych

Dzięki standaryzacji danych nie musimy tworzyć kolejnej bazy, która scali wszystkie pozostałe, co pozwala na znaczą oszczędność czasu i porządek w cyfrowych dokumentach. To przekłada się z kolei na większą efektywność pracy i osiąganie coraz lepszych wyników. Zastosowanie standaryzacji danych szybko zaprocentuje, np. w kontekście dotarcia do jeszcze większego grona klientów. Pozwoli także uniknąć kłopotów i niepotrzebnych kosztów przy wysyłce z wykorzystaniem błędnych baz danych.

Przykładowe usługi zarządzania bazą danych klientów

Sytuacja wyjściowa:

Masz kilka plików, różne dane z akcji i nie wiesz jak wykorzystać posiadane informacje

Rozwiązanie:

Ujednolicamy struktury baz danych oraz ich zapis łącząc bazy pochodzące z różnych źródeł w zbiór o jednorodnym formacie. Uporządkowana struktura danych skraca czas tworzenia analiz i statystyk oraz ułatwia porównywanie i ustalania relacji z kolejnymi bazami. Standaryzacja wykorzystuje zasady i właściwości języka polskiego oraz specyfikę zapisu konkretnych wyrażeń w Polsce (np. imię, adres – kod pocztowy, miasto). Standaryzacja składa się z normalizacji i deduplikacji.

Archiwizacja danych – Deduplikacja danych

Sytuacja wyjściowa:

Masz kilka kartonów z kuponami, ankietami, zgłoszeniami po promocjach i zastanawiasz się co z nimi zrobić.

Rozwiązanie:

Porządkujemy zgłoszenia zawierające dane osobowe pochodzące z różnych źródeł. Segregujemy je, wprowadzamy do bazy danych. Potem przyporządkowujemy każde zgłoszenie/kupon do odpowiedniego rekordu w elektronicznej bazie danych zgodnie z ustalonym schematem: eliminujemy zgłoszenia nieczytelne, bez podpisu, nie spełniające wymogów prawa i regulaminów. Kompletne i prawidłowe łączymy w opisany katalog (batch), który trafia do archiwum.

Agencja marketingu zintegrowanego

Deduplikacja
i archiwizacja
danych w bazie –
DCN Direct

Sytuacja wyjściowa:

Masz kilka kartonów z kuponami, ankietami, zgłoszeniami po promocjach i zastanawiasz się co z nimi zrobić.

Rozwiązanie:

Porządkujemy zgłoszenia zawierające dane osobowe pochodzące z różnych źródeł. Segregujemy je, wprowadzamy do bazy danych. Potem przyporządkowujemy każde zgłoszenie/kupon do odpowiedniego rekordu w elektronicznej bazie danych zgodnie z ustalonym schematem: eliminujemy zgłoszenia nieczytelne, bez podpisu, nie spełniające wymogów prawa i regulaminów. Kompletne i prawidłowe łączymy w opisany katalog (batch), który trafia do archiwum.

W marketingu własnej firmy niezbędna jest archiwizacja wielu danych, a szczególnie danych osobowych. Przy prawidłowej archiwizacji należy zwrócić uwagę na to, aby informacje były poprawne, kompletne i nie powtarzały się. W przeciwnym razie można narazić się na nieprzyjemności lub niepowodzenie. Stanie się tak, jeśli np. nową ofertę skieruje się kilka razy do tej samej osoby albo w ogóle nie uda się wysłać wiadomości ze względu na niepoprawne adresy e-mail.

Jeśli borykasz się z tego rodzaju problemami, oferujemy Ci usługę, dzięki której bazy staną się poprawne i kompletne. Deduplikacja danych, bo o tej metodzie mowa, to proces, który pozwoli na wyeliminowanie powtarzających się elementów w danym zbiorze danych. Deduplikacja umożliwia zebranie podobnych informacji w jednym rekordzie, który będzie unikatowy, kompletny i prawidłowy.

Dzięki zastosowaniu deduplikacji danych w bazach, praca firmy będzie bardziej efektywna i przynosząca znacznie większe korzyści niż w przypadku posiadania błędnych lub niekompletnych danych. Zdecydowanie się na deduplikację to klucz do sukcesu w przypadku firm, które działają na rynku już dłuższy czas i mają szeroką bazę klientów, która po wielu latach wymaga uporządkowania bądź połączenia wielu rozproszonych plików.