www.dcn.pl - dla Ciebie Najlepszy marketing
dcn direct
ul. Goworowska 6B
03-353 Warszawa

Segmentacja Marketingowa

Chcesz efektywnie docierać do klientów? A może zależy Ci na zoptymalizowaniu oferty i zwiększeniu zysków? Segmentacja marketingowa to świetne rozwiązanie. Skutecznie i szybko pogrupujemy dane, przygotujemy raporty i analizy – wszystko po to, abyś mógł dostosować swoje usługi i produkty do konsumentów o określonych upodobaniach, potrzebach lub oczekiwaniach.


Dzięki segmentacji marketingowej będziesz mógł także skutecznie zaplanować strategię komunikacyjną, dopasować ceny usług bądź produktów do możliwości różnych grup klientów, a także powiększyć ich grono. W ramach oferowanej przez nas segmentacji marketingowej wykonujemy m.in. segmentację demograficzną i geograficzną. Dokonamy segmentacji rynku z uwzględnieniem danych sprzedażowych lub zachowań konsumentów. Możemy zastosować różne kryteria i prowadzić działania na wielu poziomach, tak by segmentacja marketingowa pozwoliła na jak najlepsze rozpoznanie rynku i dostosowanie Twojej oferty do odrębnych grup nabywców.

Kiedy możliwa jest segmentacja? Punktem wyjścia do segmentacji jest posiadanie jednolitej struktury bazy danych. Jeżeli tego nie masz, wówczas potrzebne są takie działania na bazie  jak archiwizacja, standaryzacja, deduplikacja i finalnie program zarządzający bazą danych.

Archiwizacja polega na przyporządkowaniu zgłoszenia zawierającego dane osobowe (kupon papierowy, zgłoszenie elektroniczne) do odpowiedniego rekordu w tworzonej bazie danych osobowych. Odbywa się to zgodnie z wcześniej ustalonym schematem. Kluczową rzeczą jest sprawdzenie, czy zgłoszenie posiada poprawną zgodę konsumenta na przetwarzanie jego danych i na dalszą komunikację marketingową. Następnym etapem jest standaryzacja, czyli ujednolicenie formy zapisu zebranych danych. Dzięki temu można sprawdzić, czy baza nie zawiera duplikatów. Dopiero po archiwizacji, standaryzacji i deduplikacji danych można przystąpić do segmentacji. Segmentacja to grupowanie danych według żądanych kryteriów w celu stworzenia optymalnego profilu klienta. Wtedy można już mówić o efektywnym docieraniu do klientów z odpowiednio przygotowaną ofertą.

 

Sytuacja wyjściowa:

Poszukujesz specjalisty IT od baz danych, który szybko przygotuje i dostarczy analizę, raport lub wykona eksport danych np. do wysyłki mailingu

Rozwiązanie:

Przygotujemy dedykowane pliki gotowe do zastosowania w różnych komunikacjach DM. Pogrupujemy dane wg żądanych kryteriów w celu stworzenia optymalnego profilu konsumenta charakteryzującego się podobnymi upodobaniami czy potrzebami np.
segmentacja wg danych demograficznych, sprzedażowych, aktywności itp.

segmentacja

Jeśli jesteś zainteresowany nawiązaniem współpracy z DCN Direct, to prosimy o uzupełnienie poniższego formularza kontaktowego

Telefon
Email
Branża
Treść
2009 - 2018 dcn direct • All rights reserved
Polityka cookies   •    Polityka prywatności
MTWeb •  powered by mtCMS