www.dcn.pl - dla Ciebie Najlepszy marketing
dcn direct
ul. Goworowska 6B
03-353 Warszawa

Fulfillment – usługa pakowania przesyłek i masowej wysyłki listów

Zamierzasz wysłać nagrody, próbki lub materiały reklamowe pocztą i zastanawiasz się czy chcesz trudzić się sam czy też lepiej zdecydować się na outsourcing?

 

Potrzebujesz więcej informacji o:

- kosztach planowanych działań

- sposobie pakowania, foliowania, adresowania

- drukowaniu i personalizacji listów przewodnich

- zakupie odpowiednich kopert, kartonów, tub

- planach dystrybucji druków adresowych i bezadresowych na terenie całej Polski

- wysyłce pocztowej i kurierskiej

- skutecznej ochronie danych osobowych w marketingu

 

Zadzwoń i zapytaj w DCN DIRECT - dysponujemy własnym oddziałem logistycznym i chętnie pomożemy Ci się z tym uporać. Nasz numer to 22 832.40.51 54

 

W dobie rosnącej konkurencji i e-commerce firmy coraz częściej myślą o działaniach wyróżniających ich produkt czy usługę. Przestawienie się na wykorzystywanie głównie technologii do komunikacji marketingowej obniża koszty marketingu, ale i coraz częściej obniża efektywność działań. Warto więc wykorzystywać ciągle najbardziej skuteczne narzędzia marketingu bezpośredniego takie jak tradycyjna wysyłka listów czy telemarketing. Obecnie masowa wysyłka listów jest postrzegana jako działanie ekskluzywne, na które nie wszystkie firmy stać, jednak zaletą takich działań jest dopasowanie liczby listów do możliwości nadawcy. Warto pomyśleć o wyselekcjonowaniu części bazy klientów, do których taka wysyłka zostanie skierowana. Staranne pakowanie przesyłek oraz tworzenie wielu wariantów pakietów wysyłkowych dopasowanych do statusu odbiorcy korzystnie wpływa i na koszty i na lepsze postrzeganie - zapamiętywanie przesyłki w świadomości adresata.

W Polsce wg badania konsumenckiego Target Group Index (SMB i MillwardBrown, I 2014):

  • 38% badanych otrzymujących przesyłki reklamowe korzysta z oferty przynajmniej czasami, dla porównania  z oferty przedstawionej w e-mailach korzysta 21%
  • 57% osób badanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy otrzymało ulotki reklamowe (a więc aż 43% ich nie otrzymało ) z tego blisko ¾ zapoznało się z ich treścią
  • 20% otrzymujących do domu ulotki/gazetki/katalogi zwraca uwagę na przesyłki zaadresowane do nich imiennie

Zintegrowanie różnych kanałów dotarcia do konsumenta zadziała najskuteczniej, bo ludzie kupują wszystkimi zmysłami. Na imieniny czy urodziny ciągle wolimy dostawać od przyjaciół prezenty lub żywe kwiaty bardziej niż 20 e-kartek!

 

Jeśli jesteś zainteresowany nawiązaniem współpracy z DCN Direct, to prosimy o uzupełnienie poniższego formularza kontaktowego

Telefon
Email
Branża
Treść
2009 - 2015 dcn direct   •    All rights reserved
MTWeb   •    powered by mtCMS