www.dcn.pl - dla Ciebie Najlepszy marketing
dcn direct
ul. Goworowska 6B
03-353 Warszawa

Fulfilment – usługa pakowania przesyłek i masowej wysyłki listów

Fulfilment - pakowanie przesyłek i masowa wysyłka pocztowa bywa dla firm dużym wysiłkiem logistycznym. Dlatego w odpowiedzi na taką ewentualność na rynku outsourcingowym powstały specjalistyczne usługi zarządzania korespondencją masową. Zapewnia to klientowi zaplecze magazynowe, druk materiałów, obsługę zwrotów pocztowych i reklamacji. Specjalnie przeszkolony zespół DCN Direct odpowiada za cały proces związany z wysyłką pocztową materiałów, począwszy od przygotowania harmonogramu prac, po zbudowanie niezbędnych relacji biznesowych z partnerami zewnętrznymi (drukarnia, poczta, kurier).

Przesyłka marketingowa zawierająca prezent bądź różnego typu materiał reklamowy powinna wyróżniać się nie tylko przemyślaną zawartością i merytorycznym przekazem, ale także porządnym opakowaniem. W DCN Direct doskonale rozumiemy te priorytety i dokładamy wszelkich starań, by wysyłka listów przebiegała terminowo, a każde pakowanie przesyłki dla odbiorcy odbywalo się z dużą starannością. Wzmacnia to pozytywny wizerunek firm naszych klientów w oczach konsumentów.

Korespondencja masowa to wyzwanie. Utrzymanie wysokich standardów procesów pakowania i wysyłki korespondencji masowej wymaga dużych nakładów czasu i zaangażowania ludzi. Dlatego też wybór fulfillmentu i oddelegowanie takich zadań jak pakowanie i wysyłka korespondencji pozwala zoptymalizować czas i koszty. Nawiązanie współpracy z profesjonalistami daje gwarancję, że wszystkie działania zostaną przeprowadzone płynnie i z dbałością o szczegóły.

W agencji DCN Direct w pakowaniu każdej przesyłki marketingowej koncentrujemy się na jej jak najlepszym zabezpieczeniu, w związku z czym stosujemy solidne koperty, opakowania kartonowe i tuby. Z kolei przesyłki marketingowe np. katalogi i pudełka z materiałami zbiorczymi poddajemy foliowaniu. Foliowanie jest rozwiązaniem pozwalającym uzyskać nie tylko widoczne walory estetyczne, ale przede wszystkim usztywnienie i trwałość papieru. Warto skorzystać z tej opcji, jeśli zależy nam, by przygotowane nadruki nie uległy w trakcie transportu zamoknięciu czy pognieceniu.

 

Jeśli zamierzasz wysłać nagrody, próbki lub przesyłki reklamowe pocztą i zastanawiasz się, czy chcesz trudzić się sam czy też lepiej zdecydować się na fullfillment i outsourcing, to zasięgnij więcej informacji o:

- kosztach planowanych działań

- sposobie pakowania, foliowania, adresowania

- drukowaniu i personalizacji listów przewodnich

- zakupie odpowiednich kopert, kartonów, tub

- planach dystrybucji druków adresowych i bezadresowych na terenie całej Polski

- wysyłce pocztowej i kurierskiej

- skutecznej ochronie danych osobowych w marketingu

 

Zadzwoń i zapytaj w DCN DIRECT - dysponujemy własnym oddziałem logistycznym i chętnie pomożemy Ci się z tym uporać. Nasz numer to 22 832.40.51 54 lub dcn@it.pl

 

W dobie rosnącej konkurencji i e-commerce firmy coraz częściej myślą o działaniach wyróżniających ich produkt czy usługę. Przestawienie się w komunikacji marketingowej na technologię elektroniczną zmniejsza koszty marketingu, ale i coraz częściej obniża efektywność działań. Warto więc wykorzystywać ciągle skuteczne narzędzia marketingu bezpośredniego takie jak tradycyjna wysyłka listów i przesyłki reklamowe. Obecnie masowa wysyłka listów jest postrzegana jako działanie ekskluzywne, na które nie wszystkie firmy stać. Zaletą takiego działania jest dopasowanie wielkości fullfillmentu do możliwości budżetowych nadawcy. Warto pomyśleć o wyselekcjonowaniu tylko części bazy klientów, do których zostaną skierowane przesyłki pocztowe.

 

Jeśli jesteś zainteresowany nawiązaniem współpracy z DCN Direct, to prosimy o uzupełnienie poniższego formularza kontaktowego

Telefon
Email
Branża
Treść
2009 - 2018 dcn direct • All rights reserved
Polityka cookies   •    Polityka prywatności
MTWeb •  powered by mtCMS